loading...
کافه دکوری
دکوری شیک و ارزان بازدید : 18 یکشنبه 20 تیر 1400 نظرات (0)

"آیا نمی دانید که تحت حکومت نظامی ماشین فلزی هستید؟ اینکه اگر می خواهید بدون اجازه من هم بزنید ، من باید ملزم به قرار دادن R در برابر نام شما باشم ، آیا شما قبضه کرده اید ، دوباره آهن آورده اید و به سختی مجازات شده اید؟ با شلاق زدن از طریق پا چه می گویی ، هکتار؟ " - پاتریک او برایان ، کاپیتان پست.

در اواخر قرن هجدهم و اوایل قرن نوزدهم انواع تصاویر مشهور مرتبط با نظم دریایی وجود دارد و در واقع موضوعی نیست که توسط مورخان کنترل نشده باشد. با این حال ، نظم و انضباط نیروی دریایی در این دوره ، به جای اینکه کاپیتان های ظالم ، خدمه خود را تحت فشار قرار دهند ، بیشتر یک خط کاملاً باورنکردنی بین نافرمانی و شورش ، یا همکاری و موفقیت کامل بود.

طبیعت شکننده زندگی در یک ماکت ماکت کشتی ناو جنگی ناپلئونی اطمینان داشت که نظم و انضباط همیشه از لحاظ عملکرد و وحدت در حفظ و نگهداری  ماکت ماکت کشتیمهمترین است. بدون نظم و انضباط موثر ، بسیاری از خدمه که از زندگی خود ناراضی بودند (مانند افرادی که به زور تحت فشار قرار گرفته بودند) می توانند سلسله مراتب را تضعیف کرده و در نهایت به یک شورش بالقوه منجر شوند. بنابراین ، نظم و انضباط سختگیرانه بود و شامل روشهای بی شماری برای تنبیه بود. اشکال مجازات نیز در حال تغییر بود. برخی از روشهای قدیمی مجازات در نیروی دریایی در زمان نلسون و HMS Victory دیگر استفاده نشده بود. این موارد شامل "اردک زدن" و "تحریک قلبی" بود - روش دوم این است که فرد متخلف را از بازوی حیاط خود بیرون می کشد ، او را در آب فرو می برد ، او را در امتداد زیر ماکت  ماکت کشتیمی کشد و دوباره از طرف دیگر خارج می کند.

شلاق زدن قسمت عظیمی از تاریخ نیروی دریایی است و قابل توجه است که چقدر فولکلور نیروی دریایی راه خود را به زبان مدرن باز کرده است

البته مجازات به جرمی که مرتکب شده بستگی دارد. برای تخلفات جزئی بیشتر ، یک کاپیتان ممکن است به توقف یا کاهش کمک هزینه روزانه آقایان متوسل شود. سایر امتیازات نیروی دریایی مانند تنباکو (دو پوند در ماه ، به صورت رایگان صادر می شود) ممکن است کاهش یابد. با توجه به نگرش ملوانان نسبت به اینها و تأثیر زیادی که بر روحیه و محتوای خدمه داشتند ، آنها همچنین به عنوان یک عامل بازدارنده عمل کردند. این امر باعث نشد که مستی یکی از رایج ترین مشکلات موجود در این ماکت کشتیها باشد ، که به دلیل آن فرد متخلف را در آهن قرار می دهد یا به احتمال زیاد در مقابل یک رنده شلاق می زند.

شلاق زدن بخش بزرگی از تاریخ نیروی دریایی است ، و قابل توجه است که ماکت کشتی چقدر فرهنگ عامیانه دریایی به زبان مدرن راه یافته است ("گربه از کیف نیست"). دم گربه ای و نه طنابی بود که به 9 رشته متصل شده بود و گره های زیادی در طول آن وجود داشت ، تا زمان استفاده در کیسه ای نگهداری می شد و گاهی توسط خود مجرم به هم متصل می شد. شلاق زدن ماهیت تقریباً تشریفاتی نظم را در این زمان نشان می دهد. شرکت ماکت کشتی جمع می شود و مردی که شلاق می خورد رنده می شود ، در حالی که تعداد ضربه شلاق کاملاً به صلاحدید کاپیتان است - معمولاً حدود دوازده. شلاق زدن مجازاتی وحشیانه و وحشتناک بود ، اما به عنوان یک هشدار واضح برای خدمه عمل می کرد. یک مجازات جدی تر "شلاق زدن در ناوگان" است که به موجب آن متخلف به معنای واقعی کلمه در اطراف ماکت کشتی های ناوگان قرار می گیرد تا به نوبت از هر یک شلاق دریافت کند.

چهره هایی مانند نلسون به خودی خود اغلب از وفاداری و احترام شدید الهام می گیرند

با این حال ، مانند همه مجازات ها ، گاهی اوقات توسط صاحبان قدرت مورد سو استفاده قرار گرفت. در حالی که در دریا کلمه کاپیتان تنها کلمه بود ، و این ، نشان دهنده خط خوب در نظم دریایی بین شورش و موفقیت است. برخی از کاپیتان ها ظالمانه ای مطلق بودند که حتی برای جرائم جزئی نیز شلاق می زدند و خدمه آنها را مورد ضرب و شتم قرار می دادند. برخی دیگر به اندازه کافی سختگیر نبودند ، که منجر به زورگویی سایر افسران در خدمه و عمل خود به عنوان ستمگر شد. معروف کولینگ وود (که پس از زخمی شدن نلسون کنترل جنگ ترافالگار را به دست گرفت) با اصل شلاق موافقت نکرد ، اما همچنان یک ماکت کشتی جنگی م effectiveثر و وفادار را حفظ کرد. دیگران مانند لرد نلسون تجربه بی نظیری در سختی های زندگی در دریا داشتند و می دانستند که چنین زندگی بر خدمه چه تأثیراتی دارد. چهره هایی مانند نلسون به خودی خود اغلب از وفاداری و احترام شدید الهام می گرفتند و بنابراین در نهایت در برخی موارد اعتبار یک افسر برجسته برای حفظ نظم از طریق وفاداری کافی بود.

نظم و انضباط نیروی دریایی در دوران ناپلئون یک امر پیچیده بود. مجازات ها شدید بود و غالباً ممکن است مواردی مانند جرایم جزئی به شکلی وحشیانه برخورد شود. با این حال ، با ماکت کشتی ای که در دریا با سختی هایی روبرو بود ، با افراد فشرده ای که مایل نبودند و تنها یک نفر بود که حرف آخر را می زد ، این یک دنیای چوبی بود که چاره ای جز این نداشت که با انضباط و بازدارندگی موثر در کنار هم نگه داشته شود. این یک اصل بود که ثابت می کرد در نبرد ترافالگار در 21 اکتبر 1805 سرنوشت ساز است.

برای خرید انواع ماکت کشتی، ماکت ماشین فلزی دکوری، و ... می توانید از وب سایت دکوکاف دیدن کنید. 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 26
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 79
  • بازدید سال : 304
  • بازدید کلی : 806